پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

آیت الله آل هاشم:
دستیابی به دانش هسته ای افتخاری برای جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: امروز بر خلاف خواست دشمن هزاران سانتریفیوژ فعال است و صدها تن اورانیوم در داخل کشور غنی سازی می شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی و تلاش در جهت کسب علوم روز و اعتماد و باور ملی به دانشمندان جوان توانست به دنیا ثابت کند که ایرانی با وجود تحریم های علمی قادر به دستیابی علوم نوین است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی غرب در قبال برنامه های هسته ای ایران به واسطه خودکفایی و بومی بودن دانش هسته ای کشور است، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در موضع قدرت قرار گرفته تا جایی که دشمنان خواستار مذاکره با ایران در خصوص برنامه های هسته ای هستند.

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه سخن از تعلیق فعالیت های هسته ای در مجامع بین المللی امری مضحک و غیرقابل باور است، تصریح کرد: امروز بر خلاف خواست دشمن هزاران سانتریفیوژ فعال است و صدها تن اورانیوم در داخل کشور غنی سازی می شود.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: تلاش فرزندان جوان کشور در دستیابی به این دانش افتخاری برای جهان اسلام است، دستیابی به این دانش کمکی مضاعف به افزایش تولید ملی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: مسؤولان برای دستیابی به هدف اصلی نظام در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید گزارش کار خود را به دور از غلوگویی بصورت مرتب در اختیار مردم قرار دهند.

آیت الله آل هاشم با تاکید بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا در کشور، گفت: حیات واحدهای تولیدی وابسته به این امر است، افزون بر این که فرهنگ سازی برای خرید تولید ملی از سوی رسانه ملی، مطبوعات و دیگر رسانه های ارتباط جمعی اصلی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به 21 فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که در سال 78 توسط مزدوران استکبار به شهادت رسید، اظهار داشت: این بزرگوار نقش بسیار برجسته ای در جبهه های جنگ داشت، یکی از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی ولایت مداری بود، چنانکه اعتقاد داشت که ارتشی و سپاهی یک لشکر تابع ولایت هستند.

آیت الله آل هاشم در پایان فرا رسیدن ایام فاطمیه را فرصتی برای ترویج فضائل و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) در سطوح مختلف اجتماعی دانست و اظهار داشت: سیره و منش زندگانی آ« بانوی مکرم اسلام الگویی برای بشریت است.

امام جمعه موقت تبریز خواستار توجه هیات های مذهبی برای برگزاری مراسم باشکوه شهادت دخت نبی اکرم(ص) شد و گفت: بزرگداشت مقام منزلت ائمه اطهار تنها در سوگواری، سینه زنی و عزاداری خلاصه نمی شود، بایستی معرفت اهل بیت در مجالس مذهبی تبیین شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 21 / 1 / 1391برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,امام جمعه موقت تبریز, توسط میثم